Наш веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити та персоналізувати ваш досвід, а також відображати рекламу. Наш веб-сайт також може містити файли cookie від третіх сторін, таких як Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Використовуючи веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ми оновили нашу Політику конфіденційності. Натисніть кнопку, щоб ознайомитися з нашою Політикою конфіденційності.
Зміст курсу
Цифровізація послуг ПФУ
Про урок

Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua).

Кожному громадянину доцільно періодично перевіряти стан своєї пенсійної справи, отримавши відповіді на такі запитання: “Чи сплачує за мене роботодавець кошти до Пенсійного фонду?”, “Чи правильно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в органах Пенсійного фонду?”, “Який страховий стаж я набув?”.

Електронний кабінет є оптимальним способом дистанційного обслуговування громадян, адже забезпечує швидкий та зручний спосіб отримання документів і відомостей. Електронні послуги і відкриті дані допомагають долати людський фактор, черги, корупцію і одержувати широкий спектр послуг. 

За допомогою веб-порталу зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду. При цьому веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Після проходження відповідної процедури реєстрації коло електронних послуг значно розширюється, громадянам надаються такі основні можливості:

– отримання інформації про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески з системи персоніфікованого обліку, починаючи з 2000 року (для тих громадян, які працюють чи працювали);

– доступ до даних електронної трудової книжки;

– отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

– формування запитів на попередню підготовку документів;

– можливість подачі скарг;

– запис на прийом до фахівців Фонду.